Doble titulació: Grau en Educació Primària i Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport

VRACIU , ALEXANDRA

Categoria: LECTOR/A
Perfil acadèmic: Doctorat
Departament: DIDÀCTIQUES ESPECÍFIQUES
Email: alexandra.vraciu@udl.cat

Docència

Ensenyament Curs Assignatura
MU en Llengües Aplicades - UdL 1 TREBALL DE FI DE MÀSTER
MU en Formació del Professorat de Secundària i Batx., FP i Idiomes - UdL 1 INNOVACIÓ DOCENT I INICIACIÓ A LA INVESTIGACIÓ EDUCATIVA EN LLENGÜES ESTRANGERES (ANGLÈS)
MU en Formació del Professorat de Secundària i Batx., FP i Idiomes - UdL 1 PRÀCTIQUES EXTERNES D'ESPECIALITAT ANGLÈS
MU en Formació del Professorat de Secundària i Batx., FP i Idiomes - UdL 1 TREBALL DE FI DE MÀSTER. ESPECIALITAT ANGLÈS
MU en Formació Avançada del Professorat d'Educació Infantil i Primària- UdL 1 TREBALL DE FI DE MÀSTER
Grau en Educació Primària - UdL 2 INTRODUCCIÓ A LA LLENGUA ANGLESA I LA SEVA DIDÀCTICA
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària 2 INTRODUCCIÓ A LA LLENGUA ANGLESA I LA SEVA DIDÀCTICA
Grau en Educació Primària - UdL 3 PROJECTES INTEGRATS EN LLENGUA ANGLESA
Doble titulació: Grau en Educació Primària i Grau en CAFE 3 INTRODUCCIÓ A LA LLENGUA ANGLESA I LA SEVA DIDÀCTICA
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària 4 PROJECTES INTEGRATS EN LLENGUA ANGLESA

Recerca

Grup de recerca: Cercle de lingüística aplicada (CLA)
Tesis Any Direcció
Tense-aspect morphology in the advanced English L2 variety: exploring semantic, discourse and cross-linguistic factors 2012 Hortènsia Curell i Gotor; Anne Trévise
Publicacions Any Autors Tipus
Language learning opportunities in native vs. non-native EMI lecturer input: insights for a language-aware approach to EMI teacher training 2022 Vraciu, Alexandra; Curell, Hortènsia Article d'investigació
Adjunct instruction in higher education: examining the effects on English foreign language proficiency 2020 Helena Roquet; Alexandra Vraciu; Florentina Nicolás-Conesa; Carmen Pérez-Vidal Article d'investigació
L1 use in peer interaction: exploring time and proficiency pairing effects in primary school EFL 2020 Alexandra Vraciu; Elisabet Pladevall-Ballester Article d'investigació
Production accuracy of verb morphology in early EFL: Does primary school CLIL make a difference? 2020 Alexandra Vraciu Article d'investigació
EFL child peer interaction: Measuring the effect of time, proficiency pairing and language of interaction 2020 Elisabet Pladevall-Ballester; Alexandra Vraciu Article d'investigació
The effect of the amount of exposure to English Medium Instruction programs in higher education: the case of morphosyntax 2019 Helena Roquet; Alexandra Vraciu; Florentina Nicolás-Conesa Capítol de llibre d'investigació
Focus on Form in Content-Based Instruction: Practical Ideas for Raising Language Awareness in Primary School Arts and Crafts CLIL. 2018 Vraciu, Alexandra; Capdevila Tomás, Yolanda Article docent
Exploring Early EFL - L1 Use in Oral Narratives by CLIL and non-CLIL Young Learners 2017 Pladevall-Ballester, Elisabet; Vraciu, Alexandra Capítol de llibre d'investigació
The simple present and the expression of temporality in English L1 and English L2 oral narratives: when form meets discourse 2015 Vraciu, Alexandra Capítol de llibre d'investigació
Encoding complex events in advanced English L2 productions: the role of aspect in the expression of simultaneity 2015 Vraciu, Alexandra Article en llibre
CLILing at university: insights from the lecturer training programme at the Universitat Politècnica de Catalunya 2014 Torra, Imma; Adam, Araceli; Vraciu, Alexandra; Stephens, Ian; Foale, Joan Acta congrés
Exploring the upper limits of the Aspect Hypothesis: tense-aspect morphology in the advanced English L2 variety 2013 Vraciu, Alexandra Article d'investigació
Verbal morphology in advanced varieties of English L2: aspect or discourse hypothesis? 2012 Vraciu, Alexandra Capítol de llibre d'investigació
Recursos y estrategias para la docencia en inglés en la universidad: Una propuesta formativa 2010 Vraciu, Alexandra Acta congrés
L'emploi de la morphologie temporo-aspectuelle en anglais par des apprenants francophones 2010 Vraciu, Alexandra Acta congrés