Ensenyament | Curs | Assignatura |
---|---|---|
MU en Tecnologia Educativa: E-Learning i Gestió del Coneixement - UdL | 1 | TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Grau en Treball Social - UdL | 2 | INFORMÀTICA I ESTADÍSTICA |
Grau en Educació Social - UdL | 2 | INFORMÀTICA I ESTADÍSTICA |
Grau en Educació Primària - UdL | 3 | TRACTAMENT DE LA INFORMACIÓ, ATZAR I PROBABILITAT |
Grau en Educació Primària - UdL | 4 | EDUCACIÓ STEM PER UNA CIUTADANIA DIGITAL |
Grau en Educació Primària - UdL | 4 | MODELITZACIÓ EN L'ESCOLA |
Grau en Educació Primària - UdL | 4 | RESOLUCIÓ DE REPTES STEM |
Grau en Educació Primària - UdL | 4 | TREBALL DE FI DE GRAU |
Grau en Educació Infantil - UdL | 4 | TREBALL DE FI DE GRAU |
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària | 4 | TRACTAMENT DE LA INFORMACIÓ, ATZAR I PROBABILITAT |
Doble titulació: Grau en Educació Primària i Grau en CAFE | 5 | EDUCACIÓ STEM PER UNA CIUTADANIA DIGITAL |
Doble titulació: Grau en Educació Primària i Grau en CAFE | 5 | MODELITZACIÓ EN L'ESCOLA |
Doble titulació: Grau en Educació Primària i Grau en CAFE | 5 | RESOLUCIÓ DE REPTES STEM |
Doble titulació: Grau en Educació Primària i Grau en CAFE | 5 | TREBALL DE FI DE GRAU |
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària | 5 | EDUCACIÓ STEM PER UNA CIUTADANIA DIGITAL |
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària | 5 | MODELITZACIÓ EN L'ESCOLA |
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària | 5 | RESOLUCIÓ DE REPTES STEM |
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària | 5 | TREBALL DE FI DE GRAU |
Projectes de recerca | Data inici | Data fi | Investigadors principals |
---|---|---|---|
Mestres que formen mestres: Estudi de l’impacte formatiu de la plataforma en el desenvolupament professional dels docents i dels estudiants dels Graus d’Educació Infantil i Primària. | 05/07/2025 | 04/07/2027 | ANNA SOLÉ LLUSSÀ |
Tesis | Any | Direcció |
---|---|---|
Integración de recursos digitales para el aprendizaje de las matemáticas en la formación inicial de maestros. Un estudio cuasi-experimental | 2020 | Assumpta Estrada Roca ; F. Xavier Carrera Farran |
Publicacions | Any | Autors | Tipus |
---|---|---|---|
La web social para aprender estadística. Una experiencia innovadora | 2023 | Estrada, Assumpta; Ricart, Maria; Barbero, Ivan; Vaquero, Eduard | Article d'investigació |
Initial teacher education in a dual-system: Addressing the observation of teaching performance | 2020 | Coiduras, J.L.; Blanch, A.; Barbero, I. | Article d'investigació |
Herramientas virtuales de simulación en la enseñanza de la astronomía diurna en futuros maestros de Primaria | 2017 | Ibañez, M.; Estrada, A.; Barbero, I. | Article d'investigació |
¿Cómo están usando las TIC los futuros maestros? | 2017 | Cadpevila, Yolanda; Casanovas, Montserrat; Barbero, Iván | Article en revista divulgativa |
Estudio exploratorio de las respuestas de los estudiantes para maestro sobre el uso de la noción de medida en tareas matemáticas | 2016 | Estrada ,A.; Moreno,M.; Huszar, G. & Barbero, I. | Article d'investigació |
Observacion y evaluación de la competencia metodológica en la formación inicial de maestros | 2014 | Buenaventura, O.; Coiduras, J.; Ibñez M.; Barbero, I.; del Arco, I.; Segura, J.; Isus, S. | Altres |