Double Bachelor's degree: Bachelor's degree in Primary Education and Bachelor's degree in Physical Activity and Sports Sciences

MARSOL JORNET, ANNA

Category: ADJUNCT LECTURER PART TIME T1
Academic profile: Doctorate
Department: EDUCATION SCIENCES
Email: anna.marsol@udl.cat

Teaching

Teaching Course Subject
Master's Degree in Secondary Education Teacher,Training & Language Teaching 1 COMPLEMENTS FOR TRAINING - FOREIGN LANGUAGES (ENGLISH)
Master's Degree in Secondary Education Teacher,Training & Language Teaching 1 INTERNSHIP - ENGLISH
Master's Degree in Secondary Education Teacher,Training & Language Teaching 1 MASTER'S THESIS - ENGLISH
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària 2 INTRODUCTION TO ENGLISH LANGUAGE AND TEACHING ENGLISH
Degree in Primary Training 2 INTRODUCTION TO ENGLISH LANGUAGE AND TEACHING ENGLISH
Degree in Primary Training 2 SCHOOL PLACEMENT I
Doble titulació: Grau en CAFE i Grau en Educació Primària 3 INTRODUCTION TO ENGLISH LANGUAGE AND TEACHING ENGLISH
Degree in Primary Training 4 BACHELOR'S THESIS
Degree in Primary Training 4 INTEGRATED LEARNING OF LANGUAGES AND CONTENT IN EDUCATION
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària 5 BACHELOR'S THESIS
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària 5 INTEGRATED LEARNING OF LANGUAGES AND CONTENT IN EDUCATION
Doble titulació: Grau en CAFE i Grau en Educació Primària 5 BACHELOR'S THESIS
Doble titulació: Grau en CAFE i Grau en Educació Primària 5 INTEGRATED LEARNING OF LANGUAGES AND CONTENT IN EDUCATION

Research

Research profile: Cercle de lingüística aplicada (CLA)
Research projects Start date End date Main researchers
Adquisición del inglés a diferentes edades en contextos de exposición intensiva extraescolar y escolar 01/01/2011 31/12/2013 RAQUEL SERRANO SERRANO
Mestres que formen Mestres, e-espai per la co-formació docent: universitat-escola 01/10/2021 31/12/2023 DAVID AGUILAR CAMAÑO
La mirada reflexiva en l'ensenyament de llengües: Transformar les pràctiques docents a través de l'observació i la retroalimentació entre iguals en la formació inicial de mestres i professorat d'anglè 14/11/2023 31/03/2025 ELEONORA ALEXANDRA VRACIU
Thesis Year Direction
English language learning in CLIL and EFL classroom settings: a look at two primary education schools 2015 Elsa Tragant Mestres
Publications Year Authors Type
La competencia reflexiva y la alfabetización evaluadora en la formación inicial de maestros: una propuesta formativa centrada en dinámicas de observación y evaluación entre iguales 2022 Vraciu, Alexandra; Marsol, Anna; Solà, Iris; Casanovas, Montserrat Acta congrés
Propostes per al desenvolupament de la competència digital docent en el pràcticum de la formació inicial. Comissió pedagògica de pràctiques 2020-2021. 2021 Garrote Alcaide, Pepi; Granados Sánchez, Jesús; Holgado Garcia, Josep; Marsol Jornet, Anna; Mercader Juan, Cristina; Tejero González, Fèlix Informes de treball
Vocabulary learning at primary school: comparing EFL and CLIL 2015 Tragant, E.; Marsol, A., Serrano, R., Llanes, A. Article d'investigació
Learners' oral output in CLIL and EFL instructional sequences 2012 Marsol, A. Acta congrés
Language use in the interactional space: a comparison of CLIL and traditional English language teaching 2010 Garcia, M.; Ribera, P.; Costa, A.; Garcia, Maria D., Garcia, P., Iglesias, A.; del Pozo, M., Rodríguez, C. Acta congrés