| Los cursillos de Selección a l'Escola Normal de Lleida: proposta formativa en xarxa | 2025 | Jové, Glòria; Simon, Meritxell. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | El relato autobiográfico en la formación de maestros ymaestras. Espacios híbridos de aprendizaje y movilización del conocimiento | 2025 | Simon Martin, meritxell; Jové Monclús, Glòria; Segarra Arnau, Tomás | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | A pele como pa (i) sagem | 2025 | da Silva, AA; Monclús, GJ; da Silva, MS | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Museo en red. El espacio rural como contexto territorial e histórico en la formación inicial de maestros. | 2024 | Segarra Arnau, Tomás; Jové Monclús, Glòria; Traver Martí, Joan Andrés. | Article en llibre | 
                    
                    
                        | Como un espacio y un archivo patrimonial devienen en un contexto de apendizaje para repensar la enseñanza | 2024 | Gloria Jové Ferran Lega Roser Miarnau | Article en llibre | 
                    
                    
                        | El liceu escolar de Lleidaespai educatiu, espai de socialització | 2024 | Jové, Gloria; Simon-Martin, Meritxell | Article en llibre | 
                    
                    
                        | Museo 'trans'. Cuando lo pedagógico y educativo dialoga con lo artístico y cultural | 2024 | Jové Monclús, Glòria; Traver Martí, Joan Andrés; Segarra ArnauRNAU, Tomás | Article en llibre | 
                    
                    
                        | Los «cursillos de selección profesional» en la Escuela Normal de Lleida (1932): una revisión historiográfica | 2024 | Simon Martin, M.; Jové, G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Vitorina Vila: dona, mestra, lluitadora, progressista i exiliada | 2024 | Jové Montclús, Glòria; Simon-Martin, Meritxell | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Experimentaciones Pedagógicas: De Un Archivo-Acervo Estético-Artístico En Una Formación Inicial Docente Creadora | 2024 | Romaña Díaz, Jose Alberto; Munhoz, Angélica ; Jové Monclús, Glòria | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Arts education in early childhood teacher training: An international analysis | 2024 | Oliver-Barcelo, Mar; Ferrer-Ribot, Maria; Jové, Gloria | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | El mar com a paissatge pedagògic: Freinet, el moviment Batec, i els cursillos de selección profesional a l'Escola Normal de Lleida | 2024 | Simon Martin, M.; Jové, G.; Niubo, F. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Edu-Communication from Museums to Formal Education: Cases around Intangible Cultural Heritage and the Co-Creative Paradigm | 2023 | Rivero, P.; Jové, G.; Aloida, R. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Victorina Vila Badia i l'escola Minerva. Visió polifònica d'una mestra | 2023 | Jové, G.; Simon Martin, M. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | ncontros e Devires Transoceânicos com Arte Contemporânea e Formação Docente | 2023 | Jové, G. | Llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Aprendiendo con lo infraordinario desde las ventanas: Restricción, necesidad y educación en la pandemia de COVID-19 | 2023 | Jové, Glòria; Gutiérrez Ujaque, Daniel; Bonastra, Quim | Article docent | 
                    
                    
                        | Encontros interculturais na universidade ocidentalizada: os intercâmbios epistolares como fonte de produção dialógica, horizontal e cooperativa de conhecimentos interepistêmicos | 2022 | Simon Martin, M.; Reis Da Silva, A.T.; Jove Monclus, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Un atles de material pedagògic i un museu pedagògic per a la innovació educativa. L'experiència del Museu Pedagògic de Castelló i del projecte 'El Museu és una Escoal' de la UdL | 2022 | Jové, Glòria; Traver; Juan; Bonastra, Quim | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | From Hybrid Spaces to In-between Spaces: A Journey with Contemporary Art and Situated Knowledge | 2022 | Jové, Glòria; Gutiérrez Ujaque, Daniel; Bonastra, Quim; Simón Martín, Meritxell | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Nou Atles Il·lustrat | 2021 | Jové, G.; Bonastra, Q. | Llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Introducció a «Cultura a la intempèrie: nous trànsits territorials dels Museus, Centres d'art i Institucions culturals i patrimonials» | 2021 | Jové, Glòria | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Més enllà de les aules: Un projecte inter-transdisciplinari entre el grau de Educació Social i el d'Ingeniería Industrial | 2021 | Gutiérrez Ujaque, Daniel; Jové, Glòria; Roca, Guillem; Gil, Rosa; Bonastra, Quim | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Educomunicación en las redes sociales de los museos en la era post covid: el paradigma co-creativo | 2021 | Ribero, Pilar; Jové, Glòria | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Mesas ao ar livre: como as restrições no contexto pandêmico condicionaram o processo de criação na formação de professores? Pupitres a la intemperie: ¿Cómo las restricciones en el contexto pandémico h | 2021 | Jové, Glòria | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Devenir Maestras Contemporáneas con las Instituciones culturales y patrimoniales del territorio | 2021 | Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | L'art contemporani al segle XXI Unes reflexions i unes propostes | 2021 | Navarro Guitart, Jesús; Ros Perdrix, Anselm; Vilamajó, Jesús; Picazo, Glòria; Jové Monclús, Gloria; Miarnau Pomés, Roser | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Rethinking learning contexts through the concept of atmosphere and through contemporary art | 2021 | Bonastra, Q.; Jové, G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Investigando Colaborativamente en el Doctorado: Bondades y Desafíos a Partir de un Estudio de Caso | 2021 | López, Irene; Llobet, Georgina; Jové, Gloria; Bonastra, Quim | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Del Olor, del aroma, del perfume, de la fragancia y del T(¡uf!)o a la esencia para devenir maestras | 2021 | Jové, Glòria; Bonastra, Quim | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Aprendemos más allá de las aulas con el patrimonio y las artes | 2020 | Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Apunts sobre la impossibilitat de la imatge del mon | 2020 | Jové, G.; Bonastra, Q. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Trayectorias nómadas para trazar conexiones entre cultura y educación | 2020 | Jové, G., | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | La percepción de maestras y maestros sobre su formación inicial ( 1993-2013) | 2020 | Lopez, G.; Llobet, G.; Jové, G.; Bonastra, Q.; | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Becoming Rhizomatic: Researching Flowing in/between Striated and Smooth Space | 2019 | Betrian, E.; Jové, G.; Ryan, C. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | ¡Quinqué, candelabro, lámpara! objetos y aprendizajes entorno del arte contemporáneo y con la comunidad | 2019 | Ortola, S.; Hidalgo, A.; Jové, G.; Martín, C. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Poéticas do infraordinário: encontros interfronteiriços entre arte, ciência e educação. | 2019 | Glòria Jové; Antonio Almeida Silva | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Conexões entre arte, ciências e educação: experimentando o conceito de museu imaginário | 2019 | Antonio Almeida Silva; Glòria Jové | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Aprendiendo a través del territorio y los recursos comunitarios: un estudio de caso entre los estudiantes del grado de Educación Social y del grado Ingeniería Industrial | 2019 | Gutiérrez Ujaque, Daniel; Gil, Rosa; Bonastra, Quim; Jové, Glòria; Roca, Guillem | Acta congrés | 
                    
                    
                        | Contaminaciones interdisciplinararis con marrones enfurrejados? | 2019 | Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Assemblages in Higher Education: a New Learning- 260 Teaching Approach through the Prism of Social Space, Transdisciplinary Practices and Contemporary Art | 2019 | Bonastra, Quim; Gil, Rosa M.; Gutiérrez Ujaque, Daniel; Jové, Glòria; Roca, Guillem | Capítol de llibre docent | 
                    
                    
                        | Case Study: Geography and History of the Social Education | 2019 | Bonastra, Q.; Gil, R. M.; Gutiérrez Ujaque, D.; Jové, G.; Roca, G. | Capítol de llibre docent | 
                    
                    
                        | Apunts de la impossibilitat de la imatge del mon | 2019 | Bonastra, Q.; Jové, G. | Altres | 
                    
                    
                        | El museu és una escola | 2019 | Jové, G. | Altres | 
                    
                    
                        | Assemblages in Higher Education: a New Learning-Teaching Approach through the Prism of Social Space, Transdisciplinary Practices and Contemporary Art. Higher Education in the World 7, 260. | 2019 | Gutiérrez-Ujaque ; D., Gil ; R., Roca, G. ; Jové, G. ; Bonastras, Q. ; Degen, M., | Document científic-tècnic | 
                    
                    
                        | Marrones enfurrejados. Encuentros y devenires en la formación. Un espacio híbrido entre arte y educación | 2019 | Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Rethinking Education through Contemporary Art | 2018 | Jove, G.; Farrero, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | pròleg del llibre | 2018 | Jové, G. | Altres llibres | 
                    
                    
                        | pròleg del llibre | 2018 | Jové, G. | Altres llibres | 
                    
                    
                        | El arte contemporáneo, los relatos autobiográficos y los espacios híbridos como experiencias innovadoras de equipos docentes | 2018 | Bonastra, Quim; Jové, Glòria; Gutiérrez Ujaque, Daniel; Sebastián Novell, Caren | Article docent | 
                    
                    
                        | Escuela y museo: una mirada hacia el conocimiento a través del arte | 2018 | Jové, Gloria | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Un espacio híbrido de formación- entrevista Gloria jove | 2017 | Solo, M. D ; Rodrigo, P. | Altres llibres | 
                    
                    
                        | Perdidos en la ciudad. La vida urbana en las colecciones de l'IVAM | 2017 | Jové, Glòria | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Formas de vida con arte y educación | 2017 | Jove, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Le grand jeu à venir. Un manifiesto educativo a partir del discurso situacionista sobre lo urbano | 2017 | Bonastra, Q; Jové, G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Mejorar la práctica profesional | 2017 | Ryan, C.; Jové, G.; Farrero, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | A la derriba: una propuesta de enseñanza aprendizaje a través del arte contemporáneo | 2017 | Jove, Gloria; Farrero, Mireia; Selfa, Moises | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Proyectos: mierda evitable/mierda inevitable . Estampas 2015 | 2017 | Grupo de educación matadero Madrid | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Maestras comtemporáneas | 2017 | Jové, G. | Llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Zona baixa: estampas de un espacio híbrido | 2017 | Jove, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | (De)Construyendo la Educación Física mediante ambientes de aprendizaje de arte contemporáneo | 2017 | López, I; Jové, G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Mejora de la práctica profesional en la docencia universitaria | 2016 | Jové, G.; Farrero, M.; Bonastra, Q.; Nòria, M.; López, I. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Los relatos autobiográficos como herramienta de mejora de la práctica profesional | 2016 | Jové, G.; López, I.; Farrero, M.; Bonastra, Q. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Derivas transdisciplinares a través del patrimonio: 500 estudiantes, 12 profesores, 3 recursos comunitarios, varios proyectos | 2016 | Llonch, N.; Bonastra, Q.; Jové, G.; Alonso, N.; López, I. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | El espacio híbrido como generador de proyectos educativos. | 2015 | Jové, G. | Capítol de llibre docent | 
                    
                    
                        | L'experiència a la Universitat aprenent, ensenyant i comunicant-nos a través de l'art contemporani | 2015 | Gloria Jové | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Viatges escolars a través del temps a partir d' un quadern de rotació del mestre Pau Farrús | 2015 | Glòria Jové | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | 'Talking Science', 'Speaking English': An Innovation with Future Primary Schoolteachers | 2015 | Gloria Jové Monclus; Charly Ryan; Esther Betrián Villas; Mireia Farrero Oliva | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | (Inter)(Trans)disciplinarietat en formació de mestres | 2015 | Quim Bonastra; Glòria Jové; Nayra Llonch | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Inter(Trans)disciplinarietat en formació de mestres | 2015 | Jové, G.; Llonch, N.; Bonastra, Q. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Experiencias de territorialización del aprendizaje y de visualización del patrimonio en formación de maestros | 2015 | Farrero, M.; Llonch, N.; Bonastra, Q.; Jové, G. | Acta congrés | 
                    
                    
                        | Transdisciplinariedad, arte y aprendizaje en contextos educativos contemporáneos y diversos | 2015 | Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Derivas rizomáticas entre la historia, el patrimonio y el espacio urbano. Una experiencia didáctica en el grado de educación primaria. | 2014 | Jové, G.; Llonch, N., Bonastra, Q.; Farrero, M. | Acta congrés | 
                    
                    
                        | El espacio total a través del arte | 2014 | Betrián, E.; Jové, G.; Farrero, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Figuras homotéticas y otros diálogos con el brocoli romanesco. Entre el dibujo artístico y el técnico. | 2014 | Jove, G.; Olivera, O. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Derivas rizomáticas entre la historia, el patrimonio y el espacio urbano. Una experiencia didáctica en el Grado de Educación Primaria | 2014 | Jové, G.; Llonch, N.; Bonastra, Q.; Farrero, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Arte, arquitectura y docencia. Los espacios de libertad en el cubo blanco y en la disciplina | 2014 | Bonastra, Q.; Farrero, M.; Jové, G.; Llonch, N. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Typographies beyond the Classroom. New school Typographies through Contemporary Art | 2014 | Jové-Monclús G, Farrero M, Selfa-Sastre M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Transits i migracions a zona baixa: un projecte en formació de mestres | 2014 | Ayuso, H.; Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Construyendo el curriculum de formación de maestros a través del arte y el patrimonio | 2014 | Farrero, M.; Jové, G.; Llonch, N.; Bonastra, Q. | Altres llibres | 
                    
                    
                        | Arte, arquitectura y docencia. Del cubo blanco y la disciplina a los espacios de libertad. | 2014 | Bonastra, Q.; Farrero, M.; Jové, G.; Llonch, N. | Acta congrés | 
                    
                    
                        | Jaume I, una història d'amor en dos actes. | 2013 | Jové, G.; Bonastrea, Q.; Lonch, N.; Benito, P. | Publicació electrònica | 
                    
                    
                        | Artistry y la docencia como arte | 2013 | Jové, G. | Publicació electrònica | 
                    
                    
                        | Los ojos hacia el planeta: la voz de los que aprendemos en la comunidad educativa | 2013 | Jové, G.; Betrián, E.; Farrero, M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | La inestabilidad docente y la homeostasis de la innovación educativa. | 2013 | Betrián, E.; Jové, G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | A Teaching-Learning Experience on Reading to University Students | 2013 | Selfa Sastre, Moisés; Jové Monclús, Glòria; Nòria Jové, Montserrat; Falguera Garcia, Enric | Acta congrés | 
                    
                    
                        | Aprender, enseñar y comunicar a través del arte contemporáneo en formación de maestros | 2013 | Jové, G.; Betrian, E.; Farrero, M. | Publicació electrònica | 
                    
                    
                        | EL ESPACIO TOTAL PARA UNA EDUCACIÓN PARA TODOS | 2013 | Jové, G.; Betrian, E.; Farrero, M. | Publicació electrònica | 
                    
                    
                        | La triangulación múltiple como estrategia metodologia | 2013 | Betrián, E.; Gallitó, N., García, N., Jové, G. Macarulla, M | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Encuentros y devenires en el espacio híbrido para nuestra formación | 2012 | Betrián, E.; Jové, G.; Liñan, A. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | El análisis de la interacción en el aula en el marco del trabajo por proyectos | 2012 | Gómez, J.; Navarro, J.L.; Jové, G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | 'Entretejiendo encajes' entre la universidad, los centros de arte y las escuelas | 2012 | Jové, G.; Betrián, E. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | El retorn de Jaume I. Reflexions al voltant d'una proposta. | 2012 | Jové, G.; Olivera, O. | Article docent | 
                    
                    
                        | Practicum, un espacio híbrido de reflexión | 2012 | Jové, G.; Vicens, L.; Betrián, E.; Liñan, A. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Un paseo por la quinta planta. Análisis de las vivencias y grado de satisfacción de las famílias | 2012 | Cano, S.; Marselles, M.A.; Jove, G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Art, ciència i educació | 2012 | Jové, G. | Article en revista divulgativa | 
                    
                    
                        | Proyecto 'Educ-arte - Educa (r) t' : espacio híbrido. | 2012 | Jové, G.; Betrián, E.; Ayuso, H.; Vicens, L. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Viaje a través del tiempo. Diálogos entre obras de arte | 2011 | Jove, G.; Olivera, O. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Educ- Arte en la Complejidad. Un trabajo en red: la universidad, la escuela y el museo. | 2011 | Jové, G.; Betrián, E. | Article en llibre | 
                    
                    
                        | La Xiachao m'ensenya a ser mestra. | 2011 | Galitó, N.; Bell·lloch, L.; Jové, G.; Navarro, J.L. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Arterapia para todos, la clave está en la diferencia | 2011 | Miret, M.A.; Jové, G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | How do I improve what I am doing as a teacher, teacher educator and action- researcher throught refleciton? A learning walk from Lleida to Winchester an back again. | 2011 | Jove, G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Tecnologiartistic: la suma de arte y tecnología | 2011 | Jové, G.; Vicens, L.; Betrián, E.; Vidal, J.D.; Sáez, M.; Rodrigo, M.; Rodríguez, J. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | La autoformación de los maestros en el trabajo en red | 2010 | Jové, G.; Betrián, E.; Sansó, C.; Marsellés, M. A | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Interficie en la formación de los maestros | 2010 | Jové, G.; Betrián, E.; Ayuso, H.; Marsellés, M.A. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Proces-Arte y Trans-Formación de maestros | 2010 | Jové, G.; Betrián, E. A.; Ayuso, H.; Sansó, C. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Anarchitekton de Jordi Colomer : una propuesta transversal en educación infantil | 2010 | Ayuso Moli, Helena; Jové Monclús, Gloria; Sanjuan Plana, Roser | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Tejiendo la Autoformación de los Maestros | 2010 | Jové, G.; Betrián, E. A.; Sansó, C. M.; Ayuso, H. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Cataleg de l'exposició 'El retorn de Jaume I' | 2009 | Jové, G. | Altres | 
                    
                    
                        | Actividades para la formación de profesionales reflexivos en la acción: una propuesta de desarrollo de competencias desde los créditos prácticos en los estudios de Maestro de Educación Especial | 2009 | Coiduras J, Valls MJ, Ribes R, Marsellés M, Jové G, Agulló MJ. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Experiencia de arte y eduación. La escuela va al centro de arte y el centro de arte va a la escuela | 2009 | Jové, G. et. al. | Acta congrés | 
                    
                    
                        | El coneixement de la llengua de l'escola en els estudiants immigrants d'ESO. Una anàlisi d'algunes variables escolars i sociofamiliars | 2008 | Navarro, J. L. (dir.); Huguet, Á.; Biscarri, J.; Jové, G.; Lapresta, C.; Janés, J.; Broc, M. Á.; Chireac, S.; Querol, M.; Cano, S.; Sansó, C. | Document científic-tècnic | 
                    
                    
                        | EDUC...arte. Un proyecto de trabajo en red entre universidad, centro de arte y centros educativos | 2008 | Jové, G.; Ayuso, H.; Sanjuan, R.; Vicens, L.; Cano, S.; Zapater, A. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Un camino para reconstruir el conocimiento | 2008 | Jové, G.; Vicens, L.; Cano, S.; Serra, O.; Rodriguez, J. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Estudio sobre indicadores de bienestar docente en profesorado de Secundaria | 2008 | Ribes Castells, R.; Lumbierres, C.; Boix Peinado, J.L.; Cano, S.; De Andrés Viloria, C.; Jové Monclus, G.; Noria Jové, M.; Suau Puig, J. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Programa Alber: una eina per atendre la diversitat a l'aula | 2008 | Jové, G.; Cano, S. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Latidos de escuela | 2007 | Jové, G.; Cano, S. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | El projecte zona baixa i el paper de l'art contemporani en la formació de mestres | 2007 | Jové, G. | Altres | 
                    
                    
                        | Els internivells al CI i el treball per projectes. | 2007 | Jove, G.; Vicens, L.; Rodrigues, J.; Boix, M.; Ceron, M.; Capdevila, A.; Arderiu, E.; Zapater, A. | Acta congrés | 
                    
                    
                        | Estar be fent de mestre | 2007 | Jove, G.; Boix, JL.; Cano, S.; De Andres, C.; Lumbierres, C.; Noria, M.; Suau, J.; Ribes, R.; Aleu, M. | Acta congrés | 
                    
                    
                        | La construcció de la identitat professional i personal del professorat d'educació secundària. La formació inicial i permanent | 2007 | Jove, G.; Boix, J.L.; Cano, S.; De Andres, C.; Lumbierres, C.; Noria, M.; Suau, J.; Ribes, R.; Aleu, M. | Acta congrés | 
                    
                    
                        | Diversidad y cohesión social. Una reflexión sociocrítica de la enseñanza secundaria obligatoria. | 2007 | Jové, G.; Boix, J.L.; Cano, S.; De Andrés, C.; Lumbierres, C.; Nòria, M.; Suau, J. | Llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | El desarrollo de capacidades en la formación de maestros: ¿Realidad o Deseo? | 2007 | Valls MJ.; Ribes R.; Marsellés MA.; Jové G.; Coiduras J.; Agulló MJ. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | La formación practica como bisagra en los procesos de innovación y de cambio en la titulación de maestro | 2007 | Jové, G.; Agulló, M.J.; Coiduras, J.; Marsellés, M.A.; Ribes, R.; Valls, M.J.; Cano, S. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Batecs d'escola | 2007 | Jové G,Cano, S Equip docent del CEip Princep de viana | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Los factores que potencian procesos inclusivos de calidad: aproximación a través de una investigación | 2007 | Valls, M.J.; Ribes, R.; Jové, G.; Coiduras, J.; Marsellés, MA. | CD-ROM | 
                    
                    
                        | Guia para la elaboración y el anàlisis de los documentos escritos del practicum de la titulación de maestro | 2007 | Jové, G. | Altres llibres | 
                    
                    
                        | Factores relacionados con la percepción de la calidad docente del profesorado universitario. | 2006 | Biscarri J.; Filella G.; Jové G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Desig d'alteritat. Programa Alber: una eina per la atenció a la diversitat a l'aula | 2006 | Jové, G. (coord); Vicens, L.; Cano, S.; Serra, O.; Rodríguez, J.; Ejido, L. | Llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Calidad de vida y discapacidad: una mirada a los procesos inclusivos en las personas con discapacidad | 2006 | Jové, G. , Marselles, M.A. Cano, S. Ribes R. Valls, M.J, Coiduras, J. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Programa preventiu per a l'adquisició de les habilitats bàsiques d'accés al curriculum: una eina per l'atenció a la diversitat a l'aula | 2006 | Jové, G.; Vicens, L.; Egido, L.; Cid, A.; Serra, O. | Altres llibres | 
                    
                    
                        | Anàlisi dels indicadors de qualitat de vida que faciliten processos inclusius en les persones amb discapacitat | 2005 | Jové G.; Coiduras J.; Marsellés M.; Ribes R.; Valls MJ.; Cano S. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Pròleg al llibre La iniciació professional com a proposta integrada a l'ESO de Josep Lluís Boix Peinado | 2005 | Jové, G. . | Altres llibres | 
                    
                    
                        | Los indicadores de cualidad de vida: un instrumento para analizar los procesos inclusivos de las personas con discapacidad | 2005 | Jové, G.; Ribes, R.; Valls, M.J.; Cano, S.; Coiduras, J.; Marselles, M.A. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Guía para la elaboración y el análisis de los documentos escritos del Práctium de la titulación de Magisterio. Educación Especial | 2005 | Jové, G.; Coiduras, J.; Marsellés, M.; Ribes, R.; Valls, M.J.; Cano, S.; Gómez, J. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Identificación de predictores significativos de calidad de vida en personas mayores con discapacidad intelectual | 2004 | Ribes R.; Coiduras J.; Jové G.; Marselles MA.; Valls P. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Quiero enseñar... ¿me enseñas?: el desarrollo de competencias personales durante el período de prácticum en la formación inicial del maestro EE | 2004 | Marsellés, M.A.; Coiduras, J.; Jové, G.; Agulló, M.J.; Ribe, R.; Valls, M.J. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | El practicum en la titulación de maestro: eje vertebrdor de la mejora en la docencia universitaria y no universitaria | 2004 | Jové, G. [Coord.]; Agulló, M.J.; Coiduras, J.; Jové, J.J.; Marsellés, M.A.; Palau, I.; Ribes, R.; Valls, M.J. | Capítol de llibre docent | 
                    
                    
                        | Les practiques a la titulació de mestre educació especial | 2004 | Jové, G. [Coord.]; Agulló, M.J.; Coiduras, J.; Jové, J.J.; Marsellés, M.A.; Palau, I.; Ribes, R.; Valls, M.J. | Llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Eso i diversitat: la construcció d'una proposta formativa a partir de l'anàlisi de necessitats dels professors principiants | 2003 | Boix JL.; Coiduras J.;Gòdia G.;Jové G.;Suau J.;Valls MJ. | Publicacions Multimèdia | 
                    
                    
                        | El professorat novell a l' ESO: necessitats formatives i atenció a la diversitat | 2003 | Boix, JL.; Coiduras J.; Gòdia, G.; Jové, G.; Suau, J.; Valls, MJ. | Publicacions Multimèdia | 
                    
                    
                        | Integració sociolaboral de les persones amb discapacitat: situació, compromís i reptes de futur | 2002 | Escola, J.; Jové, G.; Enciso, P.; Allepuz, R.; Pares, O.; Farré, A. | Llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | ¿Que competencias tienen los alumnos con nee respecto al lenguaje escrito? | 2002 | Jové, G.; Abadies, T.; Carbonell, C.; D'angelo, M.; Solsona, D.; Vicens, L. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | La inclusion social y laboral de las personas con necesidades especificas. Un enfoque inter y transdisciplinar | 2002 | Jové, G.; Pares, O. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | La vida como una continua transición | 2002 | Jové G, | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Ensenyar i apendre en l'educació secundària: el dificil repte de donar resposta a la diversitat | 2002 | Jové G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Claves para la construcción y aplicación del Proyecto curricular en la escuela para todos | 2001 | Jove Monclus,G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | El estudio de los itinerarios escolares y post-escolares como pauta de reflexión en la construcción de una escuela y de una sociedad para todos | 2001 | Valls MJ.; Jové G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Atención educativa a las necesidades especiales relacionadas con la visión | 2001 | Jové, G.; Miñambres, A. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Necesidades educativas especiales relacionadas con la visión. | 2001 | Miñambres, A.; Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Nuestros futuros maestros: alumnos en el pasado y docentes en el futuro. Desde el prisma de la integración: experiencias, expectativas y opiniones | 2000 | del Arco,I; Miñambres,A; Balsells,MA; Jové,G | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | La atención a las necesidades educativas especiales:de la educación infantil a la Universidad. | 2000 | Miñambres, A.; Jové, G. | Llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Hansel y Gretel | 2000 | Aguirre, M.; Boix, S.; Parrilla, A.; Ramíre, R.; Jové, G.; Gallinat, O.; Suau, J.; Valls, MJ. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | ¿Los cuentos populares estan adaptados a niños ciegos? | 2000 | Florensa, M.; Freixenet, T.; Garcia, J.; Roca, M.; Jové, G.; Gallinat, O.; Suau, J.; Valls, MJ. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Las relaciones entre investigación y docencia: Una experiencia en la formación de maestros. | 2000 | Jové, G.; Suau, J.; Valls, MJ. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | La tridimensionalidad y la multisensorialidad en los cuentos que actualmente se comercilizan | 2000 | Martínez, A.; Solà, N.; Fernández, I.; Jové, G.; Gallinat, O.; Suau, J.; Valls, MJ. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Analisis de la intervención del maestro de apoyo en el aula ordinaria: un estudio sobre las interacciones sociales de niños con n.e.e. | 2000 | Jove, G; Miñambres, A; , del Arco,I; Balsells, MA. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Adaptación del cuento popular Les set cabretes i el llop para los niños deficientes visuales. | 2000 | Mora, A.; Sureda, M.; Vila, A.;Jové, G.; Gallinat, O.; Suau, J.; Valls, MJ. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | ¿Son válidos los juguetes que se comercializan actualmente para los niños con deficiencia visual? | 2000 | Vizcaino, A.; Cots, I.; Porta, M.; Jové, G.; Gallinat, O.; Suau, J.; Valls, MJ. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | De la prevenció a l'atenció en la primera infància: un enfocament interdisciplinar | 2000 | Marsellés, M.A.; Jové, G. | Editor llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Investigación sobre los juegos y juguetes en las guarderias | 2000 | Ruíz, S.; Ríos, P.; Bielsa, M.; Mallebré, M.; Jové, G.; Gallinat, O.; Suau, J.; Valls, M.J. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | El papel de la escuela ante la diversidad social y cultural: necesidad de establecer vínculos entre la escuela, la família y la comunidad | 2000 | G.Jové | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | La atención a las necesidades educativas especiales: De la educación infantil a la universidad. | 2000 | Miñambres, A.; Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Estratègies d'intervenció per tal de facilitar la interacció de l'infant a l'escola | 2000 | Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Las interacciones sociales y la atención a la diversidad: un estudio a partir de la intervención del maestro de apoyo en el aula ordinaria | 2000 | Jové,G: Miñambres, A; Balsells,MA; del Arco, I. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Los itinerarios de escolarización: pauta de reflexión entorno a la situación de la integración escolar | 2000 | Jové G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | La transición a la edad adulta y vida activa de las personas con discapacidad psíquica: reflexiones y prospectiva | 1999 | Valls, M.J.; Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | La innovación metodológica en la docencia universitaria a partir de concebir la enseñanza como práctica reflexiva: una experiencia en la formación de maestros | 1999 | Jové, G.; Valls, M.J. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Reflexiones en torno al proyecto curricular de centro en los centros específicos de Educación Especial | 1999 | Jové, G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | La atención a las necesidades de todos los alumnos. Un indicador clave para la mejora de la calidad en los centros educativos | 1999 | Jové, G; Miñambres,A; del Arco, I; Balsells,MA | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Nada es verdad ni nada es mentira, todo es según el color del cristal con que se mira: el tacto como nueva tecnología. Experiencia con texturas, cuentos y tridimensionalidad. | 1999 | Miñambres, A.; Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | L'avaluació com a eina de millora en l'educació formal i no formal | 1999 | G. Jové | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Investigación e innovación metodológica en la formación inicial del maestro en educación especial a partir de concebir la enseñanza como una práctica reflexiva | 1999 | Jové, J.J.; Ribes, R.; Marsellés, M.A.; Jové, G.; Cereza, J.M.; Valls, M.J. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | La atención a las necesidades educativas de todos los alumnos, un indicador clave para la mejora de la calidad en los centros educativos | 1999 | Jové, G; Miñambres, A; del Arco, I; Balsells, MA | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Reforma, reingeniería o realidad en los centros educativos: las tres R a tener en cuenta para una atención a las necesidades educativas | 1999 | del Arco, I; Miñambres, A; Jové, G; Balsells, MA | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Estrategias para que los niños ciegos puedan ver las ilustraciones de los cuentos: las texturas y elementos tridimensionales. Apostillas para nuevas experiencias | 1998 | Jové, G.; Miñambres, A. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Escuela y família: la participación de los padres en la educación infantil. | 1998 | Jové, G; del Arco, I. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | El currículum des de una perspectiva intercultural | 1998 | Jové G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Diversidad cultural en los centros educativos: el currículum desde una perspectiva intercultural | 1998 | Jové G. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Reingeniería de los centros educativos. ¿Realidad o utopía?.Análisis de una experiencia | 1998 | del Arco, I; Miñambres,A; Jové, G; Balsells,MA | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Mejorar la calidad a través de dar respuesta a las necesidades educativas. Reflexiones para un debate | 1998 | Jové,G; Miñambres,A; del Arco, I; Balsells, MA | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | El practicum: instrumento de reflexión en y de la práctica | 1998 | Balsells, A.; Jové, G.; Noria, M. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | El practicum en la diplomatura de maestro, especialidad Educación Especial: la investigación-acción y el constructivismo como cultura, bases para el diseño y desarrollo de un practicum reflexivo | 1998 | Jové, G.; Cereza, J.M.; Jové, J.J.; Marsellés, M.A.; Ribes, R. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | El practicum en la formación de maestros: eje verterbrador de la innovación metodológica en la docencia | 1998 | Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Estrategias organizativas y didacticas para dar respuesta a las necesidades educativas de los alumnos | 1998 | Jové G.; Cerez, J.M. | Article d'investigació | 
                    
                    
                        | Las interacciones sociales y el tipo de actividades escolares en la etapa de infantil. Reflexiones en torno a las N.E.E. | 1998 | Jové, G; Miñambres, A; Balsells, MA; del Arco, I. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Escuela para todos y la opinión de alumnos de primer curso de Magisterio en torno a la Integración. Constatación de una doble experiencia | 1998 | Jové, G.; Miñambres, A. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | La integración en el aula ordinaria, presente y futuro de unas situaciones: la nueva formación inicial de los futuros maestros/as. Presentación de una experiencia. | 1997 | Jové, G.; Miñambres, A. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Los alumnos superdotados y con habilidades educativas especiales. | 1997 | Miñambres, A.; Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | La participació dels pares al centre d'educació infantil. Descripció d'una experiència | 1997 | Jove, G.; Balsells, M.A.; Miñambres, A. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | La significación táctil en el mundo vidente e invidente. Una experiencia con texturas. | 1997 | Miñambres, A.; Jové, G.; Canadell, J.M.; Navarro, P. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | ¿Se pueden tocar los cuentos? | 1996 | Miñambres,A;Jove,G.-Navarro,P-Canadell,J.M. | Llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | ItiLa organización escolar ante la escuela de la diversidad : ¿una ocasion para 'enseñar a aprender' o una ocasión para' aprender a enseñar'? He aqui la cuestion | 1996 | López, M.; Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Estrategias metodológicas que utilizan los maestros de un centro de EE para la planificación curricular. Como planifican los maestros de un centro de EE en la actualidad y como planificarán partiendo | 1996 | Jové, G. | Document científic-tècnic | 
                    
                    
                        | Itinerarios escolares | 1996 | Jove,G.; Miñambres Abad,A. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | La diversitat cultural a l'escola: la Investigació - Acció per a la millora profesional | 1996 | Jové, G. | Llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Bases psicopedagògiques per a la coordinació del període 0-3 /3-6 de l'Educació Infantil | 1996 | Sanuy, J.; Vendrell, C.; Biscarri, J.; Alsinet, C.; Palau, I.; Jové, G. | Informes de recerca | 
                    
                    
                        | La coordinació com a eix vertebrador del procés d'integració | 1996 | Jové, G.; Vendrell, C. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Suport a l’ensenyament i a l’aprenentatge a la Universitat de Lleida: Anàlisi i propostes d’actuació | 1995 | Biscarri, J.; Garreta, J.; Jové, G.; Rourera, R.; Puertas, S.; Gené, A. | Llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | El sistema háptico como protagonista en tres enfoques para la elaboración de cuentos ilustrados. | 1995 | Jove, G.; Miñambres, A.; Canadell, JM.; Navarro, P. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Diversitat cultural: una experiència a l'aula | 1995 | Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Estratègies organitzatives per atendre la diversitat | 1994 | Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació | 
                    
                    
                        | Una adaptació en l'organització de l'aula | 1993 | Jové, G. | Capítol de llibre d'investigació |